.

Інклюзивна освіта – перспектива нова.

Хоч різні можливості – рівні права!

Кожна дитина – це цілий світ,

освіта, повага і рівність для всіх!


Визнання прав кожної дитини, її інтересів, потреб, надання допомоги у процесі соціалізації та вибору професійної діяльності є дуже важливими аспектами нашої школи. Тому важливого значення набуває інклюзивне навчання.

Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти.

Інклюзивне навчання – система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.


Станом на 2019 – 2020 навчальні роки, у школі здобувають освіту за інклюзивною формою навчання 13 дітей, для яких створено 1 – Д, 1 – Є, 2 – Є, 2 – Ж, 3 – Ж, 4 – Д, 6 – Г класи.

Базові цінності, на яких ґрунтується інклюзивна освіта нашої школи:

• Кожна дитина – особистість.

• Навчатися можуть усі – нездібних дітей немає.

• Кожна дитина має унікальні здібності, особливості та інтереси

• Заборона на дискримінацію в будь-якій формі.

• Право кожної людини на участь у житті суспільства, у тому числі людей з особливими потребами.

• Терпимість один до одного: готовність жити разом у світі один з одним; прийняття людей з їхніми індивідуальними відмінностями.

• Виховання в дусі толерантності.


Принципи, якими ми керуємося в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами:

1. Діти з ООП навчаються у закладах загальної освіти та отримують необхідну додаткову підтримку в освітньому процесі.

2. Індивідуальні особливості розвитку та потреби дітей є основою планування освітнього процесу.

3. Освітні цілі визначаються в залежності від індивідуальних особливостей розвитку та потреб дитини.

4. Для кожної дитини з ООП розробляється індивідуальна програма розвитку. За потреби розробляється індивідуальна навчальна програма та індивідуальний навчальний план.

5. Критерії та методи оцінювання адаптуються відповідно до індивідуальних особливостей дитини.

6. Загальноосвітні навчальні досягнення не є основним критерієм успішності.

7. Успішність дитини визначається на основі наявності прогресу у розвитку та навчанні.

8. Батьки беруть активну участь в освітньому процесі.


Щоб перейти в потрібний розділ, клікніть на посилання!


МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ


ОБМІН ДОСВІДОМ


МАТЕРІАЛИ ДЛЯ БАТЬКІВ


Кiлькiсть переглядiв: 123