Гордість закладу. Творча особистість 2020р. Броварська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9

Олександр Остренко,учень 9-А класу Броварської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9, посів третє місце на обласному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії. Саша –наполегливий, надзвичайно працьовитий. Олександр цікавиться історією своєї держави, любить подорожувати. Має також перемоги у спорті. Займається баскетболом. Багато читає.

/Files/images/gordst/1.jpg /Files/images/gordst/2.jpg

.

Ольга Володимирівна Коба,учитель історії Броварської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9, зарекомендувала себе досвідченим педагогом, що досконало володіє сучасними технологіями організації освітнього процесу, методикою викладання історії та правознавства. Коба О.В. неординарна особистість, комунікабельна, емоційна. Її заняття відзначаються творчим підходом та використанням ефективних форм і сучасних методів навчання. Свій досвід роботи Коба О.В. неодноразово представляла на конференціях та семінарах для учнів, вихованців та вчителів-керівників науково-дослідницьких робіт міського територіального осередку МАН.

Ольга Володимирівна завжди толерантна, послідовна, готує дітей та підлітків до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, виховує повагу до батьків, культурно-національних цінностей України. Значну увагу Ольга Володимирівна приділяє роботі з обдарованими дітьми. Її вихованці протягом багатьох років є переможцями міського та обласного етапів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, Всеукраїнських учнівських олімпіад.


/Files/images/gordst/3.jpg

Юля Максимчук,учениця 10-А класу Броварської ЗОШ I-III ступенів №9, зайняла третє місце на ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії. Юля – обдарована та сильна особистість, яка за 10 років навчання показала свої лідерські якості, адже має авторитет не тільки серед вчителів, але й серед однолітків. Вона бере активну участь у шкільному житті: другий рік поспіль представляє команду з волейболу на міських змаганнях, допомагає в організації та проведенні багатьох шкільних заходів. Неодноразово захищала честь школи на міських та обласних олімпіадах, займаючи призові місця з різних предметів. Юля цілеспрямована та організована, як наслідок вона третій рік поспіль є призером Малої Академії Наук з секції «валеологія». Дівчина вміло поєднує відмінне навчання та особисті інтереси, такі як заняття музикою та спортом.

Наставником Юлії є Ольга Володимирівна Коба.


/Files/images/gordst/4.jpg

Артем’єв Олександр, учень 9-Б класу Броварської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9, посів друге місце на ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства. Саша відноситься до тих учнів, які від навчання отримують задоволення. Він постійно прагне покращувати якість своєї освіти. Надзвичайно працьовитий. Все це він поєднує з досконалим вивчення польської мови. Разом з батьками є членом польсько-українського товариства ” Родина”. Саша соліст гурту ” Все буде добре”. Пропагує українську культуру за кордоном . А допомагала Олександру виборювати перемогу Ольга Володимирівна Коба.


Ісмаілов Ніхад, учень 11-А класу Броварської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9 – особистість, якій притаманне прагнення до знань і самовдосконалення, до відкриття нового і незвіданого. Модель навчальної поведінки Ніхада має свій індивідуальний характер, адже він вміло поєднує глибоке вивчення предметів будь-якого вектора з дослідженням закономірностей життєвих явищ природи і сутності людського організму. Як наслідок — беззаперечний відмінник і творча особистість в галузі біології та третє місце на ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології. Ніхад мріє не тільки вивчити лікарську справу, а й створювати нові інноваційні технології в сучасній медицині.

/Files/images/gordst/5.jpg /Files/images/gordst/6.jpg

Допомагає Ніхаду здобувати перемоги Людмила Андріївна Шурига, учитель біології. Діяльність Людмили Андріївни – це завжди пошук найбільш ефективних форм і методів роботи, використання інноваційних технологій, які сприяють розвитку дослідного, пізнавального інтересу, дають можливість створити такі умови, коли всі учні залучаються до активної, творчої навчальної діяльності, процесу самонавчання, самореалізації, критично мислити, відстоювати свою позицію, бути відповідальним за своє майбутнє та досягнення життєвого успіху. Шурига Л.А. створює умови для максимального розкриття і реалізації індивідуальності особистості, розвитку закладених в ній природою здібностей, нахилів, талантів, підготовки до свідомого місця в житті. Її учні – активні учасники і переможці ІІ і ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з біології та екології, Міжнародної природознавчої гри «Геліантус». Висока етична культура, почуття професійної гідності, невгасимий інтерес до особистості кожного учня, прагнення бути в курсі новацій, доброзичливість і толерантність забезпечили їй авторитет як серед колег, так і серед учнів школи.


/Files/images/gordst/7.jpg

Будковська Софія, учениця 10-А класу Броварської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9, зайняла третє місце на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України (секція історії України). Софія – креативна, талановита. Вона проявляє високу допитливість і дослідницьку активність. Здатна самостійно глобально, по-філософськи осмислювати складні інтелектуальні проблеми. Мріє щоб Україна була сильною незалежною державою, тому тему науково-дослідницької роботи МАН обрала “Єдність кримсько-татарського народу з українцями в умовах анексії Криму”. Соня – активна учасниця художньої самодіяльності. Дуже гарно співає. Наставником Софії є Ольга Володимирівна Коба.


/Files/images/gordst/8.jpg

Вінник Карина, учениця 11-Б класу Броварської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9, посіла друге місце на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України (секція філософії).

Вінник Карина за час навчання в школі презентувала себе як сильна та яскрава особистість. Завжди знаходиться в епіцентрі всіх подій громадського життя, також є беззаперечний авторитет шкільного соціуму. Має хист до публічних виступів, може презентувати проекти будь-то гуманітарно-естетичного напрямку чи історико-патріотичного. Слід зазначити, що протягом 4 років поспіль є провідним екскурсоводом шкільного музею «Голос пам’яті». Карина - це особистість з психологією переможця – того, хто визначає життєві висоти та досягає поставленої мети. Доказом цього є її участь не тільки у Всеукраїнських олімпіадах, а й ідеї і технології, представлені на конкурсі-захисті науково- дослідницької роботи Малої Академії Наук в секції філософії. Життєвим кредо Карини є філософський постулат – «єдиний чесний шлях – шлях помилок, розчарувань і надії».


В шкільному осередку науково-дослідницьких робіт МАН України, Гузова Анна,учениця 11-Б класу, є взірцем, прикладом самоорганізації та невичерпного джерела дитячої і юнацької творчості.

Протягом двох років Гузова Анна створила своєрідну творчу лабораторію в якій змогла поєднати теоретичне дослідження з практикою, яка включала живі діалоги з представниками неформальних об’єднань всієї України. Місцем діалогічного розмірковування став Шипітський водоспад. Креативні здібності Анни допоможуть в майбутньому реалізувати себе в якості дипломата, журналіста високого рівня. У цьому році Анна посіла третє місце на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України (секція соціології).

/Files/images/gordst/9.jpg/Files/images/gordst/10.jpg

А допомагала Карині та Анні у написанні робіт Віра Іванівна Кузьменко, учитель історії. Головним завданням Віра Іванівна вважає створення умов, які сприяли б розвитку пошукової активності учнів, розкриття їх як особистостей. Така робота допомагає учням відкрити шлях у новий, незвіданий світ логічних висновків і спостережень, займає важливе місце в період пізнання самого себе, самоствердження та реалізації власних здібностей. Віра Іванівна виховує дітей, психологічно налаштованих на перемогу, тих, хто визначає життєві висоти, досягає поставленої мети. Доказом цього є високі результати на предметних олімпіадах, конкурсах-захистах МАН України та конкурсах учнівської творчості. Пріоритетним напрямком Віри Іванівни за професійною концепцією є поєднання двох векторів – гуманітарно-естетичного та історико-патріотичного. Своєрідною лабораторією розвитку патріотичних якостей учнівської молоді є шкільний музей «Голос пам’яті», створений під її керівництвом. Сьогодні музей є особливий, історичний центр, який органічно вписався в систему освіти, став місцем діалогу часів, людей і музейних предметів.

Кiлькiсть переглядiв: 333